Followers

Tuesday, May 8, 2012

Selamat Pengantin Baru Aizad & Nadia

السَّلاَمُعَلَيْكُمْوَرَحْمَةُاللهِوَبَرَكَاتُهُ

; First sekali saya nak ucapkan selamat pengantin baru kepada Aizad Azmy & pasangannya Nadia Mirae . Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu . Seorang lagi kawan aku sudah pun ke alam berumah tangga . Alhamdulillah semuanya berjalan lancar . Tak silap aku dari perkiraan hanya menggunakan jari jemari , sudah dekat 7 tahun aku mengenali dorang . Semoga persahabatan kami kekal ke penghujung hayat dunia , Amin .


; Saya bersama dengan kawan yang lain dapat invite dari tuan empunye badan di facebook . Kami semua mengenali dari satu club motor yang diberi nama Jhon . Walaupun kami dah jarang lepak-ing bersama tapi kami still contact di group dalam facebook , ni link group " Jhon " . Semua gambar2 kenangan aku upload semua ade kat dalam sana :) 


Kami pun buat perancangan nak bertolak bersama beramai-ramai . Malam sabtu tu Atan turun dari Perak . Aku lepak di Danau Kota bersama Wan Chik & Opeq sementara menunggu kedatangan Atan & wife dia . Atan takda tempat beradu so opeq menawarkan beliau meniduri diri beliau di rumah dia . So beliau dan wife beliau pun bersetuju :)

Pagi ahad kami berkumpul di Samudra (HQ) *bak kata apek . ekekeke* Pukul 10.30 disana . Biasalah janji melayu mesti lewat ~.~' Btw aku sampai awal k , kene hujan lagi :( Tapi itu tak menghalang untuk aku sampai ke destinasi . Sorang-sorang sampai & bila semua dah ada kami pun bertolak . Tak silap aku kami bertolak dalam 11.30 camtu . So kami pun bertolak . Aku tumpang kereta Atan . Aku berdoa didalam hati semoga kami selamat pergi & balik , Amin .

Kami singgah si stesyen minyak berdekatan dahulu . Sempat g amek gambar . ehehehe


Selepas bertolak kami ada singgah berhenti di tepi jalan beberapa kali sambil menunggu ade kawan-kawan yang tertinggal . Molok marshall depan , Apek marshall belakang .




Dah lama x berkumpul macam ni . Mungkin ini yang terakhir , dan mungkin juga ini sebagai pelepas rindu . Terima kasih semua yang datang . Walaupun x semua yang datang , tapi ia dapat menunjukkan yang kami tetap ada untuk kami :)



Gambar kat atas ni kami singgah berhenti di gerai tepi jalan untuk menanyakan dimana rumah pengantin .  eh eh ? ~.~'


Kami dah pun sampai ke destinasi . Alhamdulillah :) Myrull, Rasul, Akak & Abang angkat beliau sudah pun berada disana ketika kami sampai . Dorang datang dari Seremban . Heri Kecik pulak datang dari Melaka menyusul sesudah kami semua sampai :)


Ni banner kat depan rumah pengantin .


Semua stanby nak masuk perkarangan rumah pengantin . Aku pun beratur sekali la amek berkat . ekekeke~ 


Haa~ ini dia pengantin tuuu :) Aku salam je si Aizad ni dia cakap aku dah gemok . Selamat bini dia kat belakang tu . Kalau tak , dah x sempat malam pertama . Sempat jugak la kawan aku pesan . "ingat , malam pertama ikut step" aku tergelak je mampu ~.~'

Time makan aku tak sempat nak amek gambar . Masing-masing dok sebok bergossip . Laki , perempuan , laki orang , bini orang , mak ayah orang semua sama jea . hikhik >.< Yer lah dah lama tak berkumpul ketemu camni :)


Sebelum kami pulang ke bandar halaman masing-masing kami bergambar bersama pengantin .
Belakang ; Wan Jepun, DannyMolokAyepApek, Tunang Apek, Atan, Bini Atan, Dekwa, Mak Dekwa, KombangRasulMyrullBoy
Depan ; MeOpeq, Anak Opeq, Bini Opeq, Bini Danny, DeqoneAizadNadiaBaby DeqoneBini Bob, Anak Bob, Bob, Wan ChikHeri Kecik, Luncai
Takda dalam gambar ; Aien & anak-anak beliau


Brother kita sorang ni tengah promote sticker cermin kereta , "Jhon" . RM10 katanya . We want discount >.<


Kami sempat berhenti sebentar selepas keluar dari simpang rumah pengantin :)


Aku ambil gambar ni bukan ape . Gambar aku paling sikit dalam kamera aku sendiri :( Aku harap korang x marah aku nak posing jap :ppp


Ingatkan selepas sampai ke KL semua balik ke rumah masing-masing . Aku dapat call dari Opeq & Molok yang dorang menuju ke titiwangsa . Aku pun menuju ke sane . Sempat jugak kami lepak-lepak minum .

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan semua selamat sampai ke manis rumah manis masing-masing :)


; Take & edit by me :)

No comments: