Followers

Thursday, April 12, 2012

Gath KakiLIKE - 8 April 2012



Assalamualaikum w.b.t . Cepat betul masa dah berlalu . Kebanyakkannya dah lebih setahun aku kenal dorang ni . Dorang semua boleh dikatakan semua budak budak dari page KakiLIKE . Aku mengaku yang aku dah kurang sangat lepak sane . Lagi lagi semenjak aku dapat tahu page tukar ke timeline >_< Walau macam mane pun ape yang aku nak sampaikan kali ni .

 Buat kali ke berapa tah aku turun untuk lepak-ing bersama dorang . Alhamdulillah semua berjalan lancar . Dua hari before gath aku terbaca di wall Afif Aiman . Dorang nak jumpe kat Times Square . Aku jarang on9 so jalan paling senang adalah aku kol adik aku sorang ni yang bernama Nona Izyan . Dia pon konfomkan yang adik aku lagi sorang Zatia Nabila turut serta . Dan nona ada bagitahu brother Aizat Cendoi dari jauh turun dari Penang ke KL . Nama Yan Yann juga ada dalam list akan hadir :) Aku pun dapat kol dari adik aku lagi sorang Isya Syahirah . 
Macam macam kitaorang bercerita malam tu . Dia tanye aku turun tak esok . Aku cakap yaa n aku ajak dia , tapi dia hanya mampu berkata "tengoklah macam mane dulu abang" . Segan lettewwww . Tiba tiba pada malam yang sama adik aku lagi sorang Dyra Adnan tweet aku tanya aku p tak esok . Jap !! ade iklan . follow twitter aku . ni link @babynazyrul . BHAHAHA . Maaf . Apa kata kita sambung balik cerite =,= . Sembang punye sembang , aku mintak dari dia no Zatia . So aku terus komen kat status Zatia bagitahu aku nak miskol dia , untuk gtao aku sok nak jumpa camne .

Btw apa yang aku dapat tahu ni adalah gath budak budak group SoLonely Vegas . Tapi aku rasa ramai kat sane kebanyakkan semua dari KakiLIKE . So takpelah boleh merapatkan siraturrahim :) Aku terjaga tidur awal subuh dapat text dari Zatia . Berkumpul dekat hall Times Square pukul 10 . Pukul 9 aku dapat kol dari Afif jumpa kat hall pukul 12 =,= . Malas nak fikir panjang , aku gerak tengah tengah , dari rumah pukul 11 .

Sampai je aku kat sane , aku p makan kat mekdi dulu . Lepas makan aku dapat kol dari adik aku lagi sorang Isya . Banyak kali dia kol . Aku tahu dia nak datang jugak tapi segan . Penat tau pujuk dia . Akhirnya dia datang jugak . Walaupun agak lambat tapi aku berjaya memujuk hati yang keras . HAHA . Ketemu jugak la . Dia segan pada mulanya , tapi last last . hhmmmmm -.-' Kamera aku sorang je ada gambar Isya . Maaf korang , aku tak dapat nak masukkan sebab Isya pesan tolong jangan . Aku terpaksa berjanji dan aku seorang pemegang amanah ! Itu aku . Kalau korang nak jugak tanye Isya , dia cakap on , aku akan upload okayyy :)

So sesudah makan , aku dapat text dari Afif mengatakan yang Aizat dah sampai , so aku mintak no dia terus kol . Kami jumpa di food court bawah . Kat sana ada Dila Carrot , Una Nana & Ahmad Hafiz Fazrin (Ne-Yo Slv) . Kami menunggu Afif , Zatia dan Yan datang . Dorang sampai je kami terus bergerak p berjumpa yang lain kat bowling . kat bawah ni lah first time meet ramai ramai ^_^





Belakang ; Una Nana , Dila Carrot , Midie


Lepas tu kami pun bergerak nak ke kedai mamak atas KTV Imbi .

Kiri ;  Jay Eiichirou

Tiga pic kat atas ni time kitaorang kat kedai mamak tu . Aku pun x tahu lak dorang ade buat sambut birthday Dila Carrot , sebab aku dah gerak ke TS untuk solat bersama Aizat , Afif , Yan & Dyra . Di kesempatan ini aku ingin  mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Dila Carrot ^_^


Lepas tu kami berlima menghala ke Johnny's Restaurant . Gambar kat bawah ni kami sedang menunggu giliran nak masuk ke restaurant tu .



Dan ketika kami bersedia hendak menjamu selera :) Blurppp alhamdulillah ^_^


Gambar gambar kat atas ni kami kat bowling . wohhooo .Dah lame aku x main bowling >_<


Game pertama aku menang , tapi game kedua Aizat menang . Chill lah ^_^

Tengah ; Carol Nyzem , Adib Capital , Wa Ah Pet

Pic kat atas ni pulak time dorang baru lepas karaoke . Time ni aku takde sebab aku dapat panggilan dari Isya yang dia dah sampai . So aku pun berlari p kat depan pintu masuk TS . Malu dia , first time jumpa kan . hee :D


Lepas kitaorang ambil Isya . Takde hala tuju sebab yang lain p tengok wayang . So kami ke food court bawah tadi nak minum . Agak dahaga jugak la . Aizat yang belanja . hehehe :D


Isya segan nak ambil gambar . So Afif pun buat buat malu . Kelakar time kat sini . Sorang sorang kene interview . huehuehue :D



Dekat 5 minit kami mencari orang untuk ambil gambar kami berenam . Akhirnye dapat jugak . hee :D

Alhamdulillah kudrat kehendakNya . Semua selamat , takde ape ape tragedi yang tak di ingini . Before ni aku pernah buat entry tentang gath KakiLIKE jugak . Bulan 8 2011 . Berbuka puasa di Kampung Baru . nie link dia ---> KakiLIKE . Ketika itu arwah Akak Sofea atau dikenali sebagai Sadiqah Qasidah masih ada . Semoga Allah menempatkan beliau bersama sama dengan orang orang beriman . Amin . Rindu kat akak . [ Ketika saya tengah menaip tentang akak ni naik bulu roma saya kak , akak ada kat sini ke akak ketika saya menaip ni ? ) i'll miss you badly :') ]

Banyak lagi gambar gambar . semua ade kat sini [ Gath KakiLIKE ] . Tapi yang friends dengan facebook saya je boleh tengok . Ni link facebook saya {  Muhammad Nazyrul Ashwad } .

Saya dah xtau nak taip ape dah , kehabisan idea , sebab tu la saya berhenti kat sini ..

Assalammualaikum Warahmatullahhi Wabarakatuh

2 comments:

I AM SONE said...

arwah akak ada lah tu . mesti dia pun happy tapi lagi best if arwah ada . miss her badly too!!! <3 ^_^

baby said...

hmm :( kan . abang pon x sangka birthday arwah akak dua hari sebelum abang buat entry ni :( padanlah abang nak siapkan jugak entry ni . balik keje terus p cc nak buat blog :( dyra nape xleh follow blog dyra ? nak komen pon tak boleh :/